Якщо вам не підійшов товар Shine Collection, ви можете обміняти або повернути товар впродовж 14 днів з дня купівлі. Для обміну необхідно спочатку оформити повернення попереднього товару.

Як оформити повернення

Вам необхідно заповнити заяву про повернення товару з вказівкою причини, надати документ, що підтверджує купівлю товару (товарну накладну), документи, що засвідчують вашу особу і повернути товар у первинному вигляді. Повернення грошових коштів здійснюється тим же платіжним методом, який був вибраний покупцем.

Вимоги до товарів, які підлягають поверненню

Для повернення вам необхідно надати товар у первинному вигляді: без ушкоджень та слідів використання, з оригінальними наліпками і в оригінальній упаковці. Правила повернення товарів, придбаних в інтернет – магазині shinecandles.com.ua, регулюються Законом України “Про захист прав споживачів”.  Ми залишаємо за собою право не приймати повернені товари, якщо вони були доставлені на наш склад після закінчення 14-денного терміну, або якщо стан товарів відрізняється від того, в якому вони були отримані покупцем.

Обмін та повернення товару Shine Collection

Для оформлення обміну або повернення, вам необхідно зв’язатися з відділом по роботі з клієнтами за номером телефону +380 (099) 139-41-16.  У разі повернення\обміну товару усі витрати, пов’язані із його транспортуванням здійснюються за рахунок клієнта(замовника). Якщо ви плануєте робити обмін,  менеджер інтернет – магазину зарезервує  для вас товар (якщо він є у наявності) і повідомить Вас про це засобами зв’язку.

Повернення грошових коштів

Після отримання поверненого товару та проведення експертного огляду, і підтвердження того, що вимоги до повернення товару дотримані, ми повернемо вам гроші, що були сплачені за товар(без урахування витрат на транспортування товару). Зверніть увагу, що при оплаті банківською карткою термін повернення грошових коштів залежить від політики установи, що випустила картку. При оплаті банківською карткою, гроші повертаються тільки на картку покупця.

Ми залюбки візьмемо усі витрати з обміном\поверненням товару, який був пошкоджений під час транспортування компанією перевізником. При дотриманні умов викладених нижче:

якщо при отриманні товару у відділенні транспортної компанії, під час огляду, Вами було виявлено пошкодження товару, що пов’язане із недбалим ставленням та порушення умов транспортування, а саме:

  • порушення цілісності упаковки;
  • деформація фірмової упаковки;
  • деформація фірмової упаковки, що призвела до пошкодження цілісності товару;
  • пошкодження цілісності свічок Shine Collection всередині упаковки без ознак зовнішніх ушкоджень.

Необхідно:

  • негайного сповістити про це працівників транспортної компанії;
  • скласти відповідний акт дефектування та написати письмову заяву щодо повернення товару до відправника;
  • оформити необхідні д-ти, для повернення\обміну товару, які регламентуються транспортною компанією;
  • обов’язково зробити це у відділенні компанії перевізника та в найближчий час після огляду товару;
  • сповістити продавця про випадок обміну\повернення в найближчий час.

При виконанні всіх вище вказаних умов, повернення\обміну товару відбувається за кошти продавця.

Ми надаємо знижку 10% кожному, хто прочитав цей текст. Ваш промокод: SHINEONYOU

Потрібна допомога?

Надішліть нам листа на електронну адресу shop@shinecandles.com.ua, і ми надамо відповідь на Ваше запитання стосовно обміну\поверненню товара, в найближчий час.